Have a question? Give us a Tel: 86-0516-81913678

Assistemu à l'Exposizione OTC in 2017

1 di maghju di u 2017 - 4 di maghju, quarantesimu expo internaziunale di Oil and Gas Exhibition (OTC) in a capitale mondiale di u petroliu di i Stati Uniti di Houston NRG PARK tene l'esposizione annuale OTC hè diventata a mostra internazionale di petroliu è gasu più influente è globale. Hè una piattaforma impurtante per u scambiu internaziunale in diversi duminii di l'industria petrolifera.

21

Divisione I Dopu più di 14 anni di sviluppu, Xuzhou Oilfield Equipment Co., Ltd hè diventatu un fabricatore ben cunnisciutu di l'API 5CT accoppiamenti di casing è accoppiamenti di tubi in Cina. Per capisce a tecnulugia attuale di l'industria petrolifera è a situazione di u mercatu, per rinfurzà a marca "XZOE" in l'influenza internaziunale di u coupling petroliu, soprattuttu in u campu di a cumpetenza è di a cuscenza nantu à u mercatu americanu, avemu decisu di participà à mostre, chì hà attruvanu numerosi cummircianti domestichi è stranieri per piantà di guardà è di cunsultà. Parechji principali cumpratori di i Stati Uniti anu manifestatu u so desideriu di stabilisce relazioni di cooperazione à longu andà cù a nostra cumpagnia.Esperu chì a nostra investigazione è negoziazione in più.
À sta mostra, i nostri prudutti mostranu a so forza è l'imaghjini di marca. L'espositori capiscenu a dumanda è u statu di u mercatu, scontranu assai amichi è clienti, è ottene risultati di successu. Sta mostra hà un rolu pusitivu è significativu in a prumuzione di u sviluppu in i nostri ghjorni dopu.

30bf7c6a1


U tempu di creazione: 01-01-2017